Na oprichting dient u voor zorg te dragen voor aangifte BTW, inschrijven KvK, het voeren van een administratie etc. Om al deze zaken voor u uit handen te nemen kunnen wij op basis van een goed pakket met voorwaarden en afspraken veel zaken voor u uit handen nemen waardoor u de tijd krijgt om uw business te optimaliseren en ons het werk laat verrichten waardoor u inzicht krijgt n uw financiële zaken en keuzes welke nodig zijn.
M.A.B. belasting- en administratiekantoor adviseert u bij het opzetten van een nieuwe onderneming, het stroomlijnen van uw bestaande onderneming en bij de uitbreiding en/of overname van uw onderneming.
Voor (zeer) grote en complexe zaken en aanvragen werkt M.A.B. belasting- en administratiekantoor samen met enkele zeer ervaren consultants.
Zeer gedegen en betrouwbaar verlenen zij diensten op het gebied van advisering over o.a. investeringen, financiële producten en diensten met het behalen van rendement als doelstelling en het verlenen van diensten op het gebied van projectmatige ondersteuning voor bedrijven, die bijvoorbeeld een nieuw financieel systeem willen implementeren. In goed overleg met u kunnen zij op efficiënte wijze uw aanvraag verzorgen die door ons kantoor wordt gecontroleerd.
Neem contact op met ons kantoor zodat wij u een passende offerte kunnen aanbieden waarbij u als klant centraal staat en uw financiële situatie helder en overzichtelijk